OSVOBOZENÍ 70

Vážení dodavatelé,

níže uvádím konkrétní informace k akci OSVOBOZENÍ 70, které Vám pomohou k rozhodnutí, zda se této akce účastnit se svým stánkem.

Akce se pořádá u příležitosti 70. výročí osvobození  a konce 2.sv.války, dohromady počítáme s cca 20 stánky s občerstvením. Program a celá akce (tři centra - výstava v historickém vagonu v ústí Dejvické ul. na Vítězné nám., Dejvické nádraží - Masarykův salónek, podium s hlavním programem (pracovní verze v příloze) křižovatka Dejvická/Eliášova/Václavkova předpokládaná účast je cca 3tis. lidí, ale jak sami víte, záleží na mnoha faktorech a především na počasí....
Nabízíme možnost jak vlastního stánku, tak máme k dispozici několik stánků z Farmářských trhů.
Za 8.5. je poplatek 1000,-Kč za stánek
Za 9.5. je poplatek 500,- Kč za stánek
za přípojku el. proudu nic neúčtujeme, za případné zapůjčení "Farmářského" stánku, také nic neúčtujeme.

8.5.2015
- 7,00h závoz zapůjčených stánků (možnost vjezdu autem až do 12,00h)
- možnost návozu vlastních stánků od 10,00h - závoz zboží - spuštění agregátu 12,00h - odparkování veškerých vozidel, nejsou-li nedílnou  součástí prodeje 12,30h - zahájení prodeje (možno i dříve, nikoliv později) 13,00h
- zahájení programu
- 22,30h nebo na pokyn produkce, ukončení prodeje, možnost vjezdu autem a sklizení zásob - PROSÍM O MAXIMÁLNĚ NEHLUČNÉ POČÍNÁNÍ! (nabízíme možnost nechat stánek postavený - v případě vl. stánků, ale za ponechané stánky, ani za jakékoliv zboží neručíme)

9.5.2015
- od 8,00h - závoz zboží - spuštění agregátu 10,00h - odparkování veškerých vozidel, nejsou-li nedílnou  součástí prodeje 10,30h -  zahájení prodeje (možno i dříve, nikoliv později) 11,00h
-  zahájení programu
- 17,30h - nebo na pokyn produkce, ukončení prodeje, možnost vjezdu autem a sklizení zásob 18,30h - likvidace stánků

Máte-li zájem se zúčastnit této akce, napište mi prosím do pátku 24.4., včetně odpovědi na níže uvedené otázky.

  • mám zájem o umístění stánku jen 8.5.
  • mám zájem o umístění stánku jen 9.5.
  • mám zájem o umístění stánku oba dva dny 8. i 9.5.
  • vlastní stánek - velikost vašeho stánku
  • žádám o zapůjčení stánku od MČ
  • maximální příkon el spotřebičů, včetně večerního vlastního osvětlení seznam nabídky zboží:
  • Případné další požadavky spojené s prodejem


Kristýna Krištofová
Odbor školství a kultury
Úřad MČ Praha 6
Čs. armády 23
160 52   Praha 6
tel.: 220 189 176, 602 354 920
mail: kkristofova@praha6.cz
Přílohy
pdfOsvobození 70 [pdf, 691 kB]
Harmonogram [12 kB]

Pivní etiketa roku

Vážení pivovarníci,

 

již několik let spolupracujeme se společností ATOZ, organizátorem obalové soutěže PACKSTAR, která každý rok oceňuje nejlepší obaly na trhu.

 

V rámci soutěže se letos otevírá nová kategorie Pivní etiketa roku, která ocení ty nejlepší a nejoriginálnější pivní etikety na českém trhu. Pokud máte zajímavou pivní etiketu, můžete ji registrovat na www.etiketaroku.cz/registrace. Registrace je jednoduchá a hlavně zdarma! Uzávěrka registrací je 15. srpna 2018.

 

Přihlášené etikety pak projdou průzkumem u uživatelů a vítězné etikety budou vyhlášeny během galavečera PACKSTAR 18. října 2018 po kongresu OBALKO, na který jste tímto také srdečně zváni (vstup na kongres je zdarma pro zástupce pivovarů).

 

Přílohy
jpgPivní etiketa toku [jpg, 122 kB]

BrauBeviale 2018 – přes 97% výstavní plochy vyprodáno

I když se veletrh BrauBeviale uskuteční až za pět měsíců, je v tuto chvíli již více než 97% výstavní plochy obsazeno. Zájem o tuto mezinárodní akci zaměřenou na nápojový průmysl je po roční pauze enormní. Nahlášeno je již přes 1000 vystavovatelů, z České republiky eviduje pořadatel 41 přihlášek.

 

BrauBeviale je odborný veletrh pro nápojový průmysl: technologie, suroviny, obaly a marketingová řešení. Během tří intenzivních dnů, od 13. do 15. listopadu 2018, bude v Norimberku prezentován celý procesní řetězec související s výrobou nápojů.

Nápojový průmysl čelí v dnešní době velkým výzvám. Digitalizace, automatizace, změny chování spotřebitelů, komercializace versus nadšení pro produkt a nedostatek surovin jsou jen některé ze zmiňovaných trendů. Za všemi se skrývá téma připravenosti na budoucnost.

 

BrauBeviale nabízí platformu načerpání inspirace. Odborná nabídka a doprovodný program nabízejí výrobcům nápojů ucelené informace a různé podněty, jak se na budoucnost připravit.

 

DOTACE

Jste firma působící v oboru nápojových technologií a hledáte kontakty v zahraničí? Ideální platformu vytváří největší veletrh zaměřený na nápojové a technologie BrauBeviale. Veletrh BrauBeviale 2018 je zařazen do dotačního programu agentury CzechTrade, do OPPIK, projekt NOVUMM . Malé a střední výrobní podniky se sídlem, pobočkou či provozovnou mimo Prahu mohou čerpat dotaci z evropských fondů až do výše 80 000 Kč. Více informací o Novumm zde: https://www.czechtrade.cz/programy-eu/oppik/novumm. Přihlášku je nutno poslat obratem.

 

V případě dotazů týkající se veletrhu, kontaktujte zástupkyni veletrhu paní Naďu Lichte, tel.: 775 663 548, 775 663 700, info@proveletrhy.cz , dotazy k dotaci zodpoví zástupkyně agentury CzechTrade paní Michaela Řezníčkova, michaela.reznickova@czechtrade.cz

 

 

Přílohy
jpgBrauBeviale [jpg, 247 kB]

Festival minipivovarů na Pražském hradě

Další ročník Festivalu minipivovarů na Pražském hradě se blíží. Kupujte zvýhodněné vstupenky v předprodeji na coloseumticket.cz
Festival minipivovarů na Pražském hradě

Předprodej vstupenek na PRAŽSKÝ HRAD

Vážení milovníci zlatavého moku, 

 

blíží se další ročník vrcholu pivařské sezony - festival minipivovarů na Pražském hradě. Uskuteční se 15. a 16. června a vstupenky si můžete již nyní zakoupit přes colosseumticket.cz

 

Těšíme se na Vás!

 

Slunce ve skle 2018

 

Vážení přátelé,

      dovolte nám, abychom Vás touto cestou informovali, že 11. ročník  festivalu minipivovarů  „Slunce ve skle“ se  bude konat  opět  jako dvoudenní akce  a to v pátek 21.9.  a v sobotu 22.9 2018. V pátek 21.9. proběhne akce  v pivovarské zahradě, kde jsou původně parkovací stání od 17.00 do 22.00 hod. a v sobotu 22.9. od 13.00 hod v prostorách Pivovarského dvora a na Selské návsi. Prosíme proto abyste do přihlášky uvedli , zda  máte zájem o účast dvoudenní a jestli si můžete přivést  případně vlastní stánek 3 x 3 m. Koncem srpna pak vyhodnotíme kolik farmářských  stánků, které budou umístěny přednostně  ve dvoře, na Selské návsi a částečně v pivovarské zahradě, budeme mít k dispozici  a kolik  bychom mohli umístit  vlastních  pivovarských stánků. Na stánek bude možno umístit chladiče s max. 6 kohouty, tak aby příkon byl max. do 4 kW.

Zároveň   v sobotu 22.9 proběhne od 9.00 hod. v konferenční odborná degustační soutěž o nejlepší světlý festivalový ležák, která nahradí dosud pořádanou  návštěvnickou anketu o nejlepší pivo. Poplatek za vzorek bude 200 Kč.

Rádi bychom proto pozvali na tento festival  i Váš pivovar a zároveň poprosili o potvrzení předběžné účasti do konce měsíce  května tohoto roku. Účastnický poplatek bude za jednodenní účast  1000 Kč,. Za dvoudenní 2000 Kč  a bude vybírán při registraci po příjezdu. K dispozici budou elektrické přípojky i hadice pro natočení vody do chladičů.

Pivo se bude čepovat do vlastních kelímků 0,3 a 0,5 l. a festivalových degustačních skleniček o obsahu 1/8 l . Hlavní scéna bude opět  umístěna  v pivovarské zahradě, druhá pak v prostorách dvora.

S ohledem na tisk katalogu budeme  od vás chtít nejpozději do  konce srpna upřesnění druhů piv, která na festival přivezete.

Parkování pro účastníky festivalu  bude opět po dohodě  úřadem městs. obvodu  v ulicích  Ke Kačí louži a Kopretinové,  které budou uzavřeny a  dále v zadní části pivovarské zahrady.  Další možnosti budou sděleny účastníkům v informaci zasílané před zahájením festivalu.

Děkujeme předem za  brzkou odpověď a doufáme, že se v září v Černicích opět setkáme.

Další podrobnosti a požadavky z Vaší strany projednáme po vyhodnocení počtu přihlášených pivovarů.

 

S pozdravem

 

Ing. Petr Míč

LUKR CZ  a.s.-Pivovarský dvůr Plzeň

Tel.: 377 994 363

        603 144 234

Přílohy
xlsPřihláška [xls, 101 kB]

Prezentace ze seminářů Jarní ceny českých sládků

Vážení pivovarníci, v příloze naleznete jednotlivé prezentace ze seminářů z 12. ročníku Jarní ceny českých sládků. Prezentaci mikrobiologie si můžete stáhnout na tomto odkaze: https://uloz.to/!dt1NLVri2ZQy/zvikov-mikrobiologie-vycepy-2018-pptx

 

 

JARNÍ CENA ČESKÝCH SLÁDKŮ: NEJPRESTIŽNEJŠÍ CENU ZÍSKAL JIHLAVSKÝ RADNIČNÍ A PRÁVOVÁREČNÝ PIVOVAR

Právě skončil 12. ročník Jarní ceny českých sládků, ze které se postupem let stala největší degustační soutěž piv z minipivovarů v Evropě. Nejprestižnější cenu, první místo v kategorii světlý český ležák, získal Jihlavský radniční právovárečný pivovar.

 

„Nečekal jsem to. Je tu opravdu velká konkurence a kvalita piv se velmi zvedá, je tu spoustu dobrých piv, tak o to víc mě to těší. Je to jediná soutěž, které se účastníme a velmi se nám tu libí. A moc děkujeme Českomoravskému svazu minipivovarů za skvělou organizaci,“ řekl Jaroslav Dorážka z Jihlavského radničního právovárečného pivovaru.

 

Tři ceny získal také Zámecký pivovar Frýdlant. „Já jsem tu letos poprvé a cítím se tu dobře. Všichni jsou milí a usmívají se. Jsem příjemně překvapena, že je to tu hezké a mám velkou radost z cen. Přeci jen se prosadit mezi sládky jako žena není žádná sranda. O to víc mě to těší,“ řekla Barbora Kracíková ze Zámeckého pivovaru Frýdlant.

 

Akce se kromě pivovarů z České republiky účastnily i pivovary ze Slovenska. „Je to tu skvělé, je tu perfektní atmosféra a je to tu takové rodinné. Jsme spokojeni, že se nám podařilo získat ocenění, a že ohlasy od sládků na naše piva jsou pozitivní. Myslím si, že svrchně kvašená piva umíme opravdu dobře,“ hodnotí jediný zahraniční účastník, který získal ocenění, Martin Jánošík z pivovaru Wywar.

 

Jarní cena českých sládků byla poprvé ve své historii dvoudenní, jelikož se každý rok přihlašuje větší počet pivovarů a během jednoho dne již není možné všechny vzorky zhodnotit. Letos se přihlásilo o 5 % vzorků piva více než v loňském roce. Tedy 639 vzorků ze 151 pivovarů. Aby akce probíhala kvalitně a rychle, musí v zákulisí pracovat již více, než 20 lidí.

 

Soutěž se tradičně uskutečnila v hlavním sále Pivovarského dvoru Zvíkov a piva hodnotilo 80 degustátorů v deseti základních degustačních komisích a 4 finálových komisích. Českomoravský svaz minipivovarů, který akci pořádá, všechny degustátory vybírá velmi pečlivě a degustují konsensuálním způsobem. Musí se tedy dohodnout, které pivo je natolik dobré a kvalitní, aby postoupilo do dalšího kola. Stejně tak se musí na závěr dohodnout, které pivo zvítězí.

 

„Součástí Jarní ceny českých sládků jsou i tradiční technicko technologické vzdělávací semináře, o které byl letos opět enormní zájem. Svědčí to o snaze minipivovarníků zvyšovat si svoje vzdělání a kvalifikaci a projevilo se to mimo jiné i na kvalitě piva,“ říká Michal Voldřich z pivovaru Zvíkov.

 

„Jen velmi málo piv neodpovídalo standardům, a i nezávislá komise složená ze zástupců velkých pivovarů konstatovala, že vzorky byly velmi kvalitní a vyrovnané. Zvýšila se i kvalita degustátorů, kteří byli pečlivě vybíraní do komisí,“ doplňuje Jan Šuráň, prezident Českomoravského svazu minipivovarů.

 

Soutěž je určena pro minipivovary, výzkumné a školní pivovary a jejich pivní vzorky jsou zařazeny do 15 kategorií (světlé pivo výčepní, český světlý ležák, polotmavý ležák, tmavý ležák, pšeničné pivo, speciální piva světlá, speciální piva tmavá, speciální piva silná, speciální piva polotmavá, piva typu Pale Ale, piva India Pale Ale, piva India Black Ale, pšeničná piva silná, silná svrchně kvašená piva apiva typu Stout).

 

V současné chvíli je v České republice 400 minipivovarů a jejich počty stále rostou. Každý týden přibývá jeden minipivovar a dle Jana Šuráně se toto tempo udrží následujících deset let.

 

Kontakt pro média:

Mgr. Tereza Melišová

PR Manager

melisova@cmsmp.cz

+420 774 996 628

www.cmsmp.cz

Výsledky 12. ročníku Jarní ceny českých sládků

Vážení pivovarníci, v příloze naleznete výsledky degustací 12. ročníku Jarní ceny českých sládků, která proběhla 16. a  17. března 2018.

 

Všem moc gratulujeme. 

 

 

Zápis z 10. valné hromady

Vážení pivovarníci, zápis s 10. valné hromady, která se konala 1.3.2018 v Brně, naleznete v přiloženém dokumentu. 

 

Přílohy
docVH 10 [doc, 112 kB]

Valná hromada 2018

Dobrý den z Ostravy!


Valná hromada se bude konat ve čtvrtek 1. března od 11.00 hodin v sále Morava,
pavilon A3, BVV Veletrhy Brno.

Podrobné informace s pozvánkou jste měli v dopise od pana Šuráňě z
18.1.2018.

Těšíme se na shledanou v Brně!


radovan koudelka
ČMSMP


manager

tel.: +420 774 075 017
r.koudelka@zamek-zabreh.cz
www.zamek-zabreh.cz
www.city-city.cz