Metodika GDPR

Český svaz pivovarů a sladoven, z.s.

Lípová 15,

120 00 Praha 2

 

V Příbrami 1.2.2018

 

 

 

Krátké metodické shrnutí dopadů GDPR v oblasti malých a středních podniků

 

 

Vážený pane předsedo,

 

na základě naší dohody zpracovala naše kancelář krátké metodické shrnutí dopadů nové směrnice na ochranu osobních údajů (GDPR) na malé a střední podniky v oboru.

 

A) POJEM GDPR

GDPR je nařízení EU, které bude účinné od 25. května 2018 a které se bude přímo aplikovat ve všech členských zemích včetně České republiky. Do uvedeného data (25. května 2018) se budou muset fyzické a právnické osoby jako správci osobních údajů (a případně též jejich zpracovatelé) připravit na nová pravidla, nastavit procesy a upravit související dokumentaci, tak aby se vyhnuly riziku potenciálních mnohonásobně vyšších pokut a dalším následkům spojeným s nesprávným zacházením s osobními údaji. Nařízení EU nahrazuje v tomto směru dosud platný český zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, přičemž pokuty a následky zaváděné nařízením GDPR jsou výrazně přísnější. Vzhledem k tomu, že se u GDPR jedná o evropské nařízení (nejde tedy o směrnici), bude GDPR použitelné přímo a jednotně ve všech státech EU. Práva a povinnosti vyplývají přímo z textu nařízení GDPR. GDPR je dostupné v českém jazyce a od své účinnosti nahradí dosavadní českou národní úpravu v této oblasti. Český Úřad pro ochranu osobních údajů však bude nadále existovat a působit jako dozorový a kontrolní orgán v oblasti osobních údajů.

V podstatě každý podnikatel je správcem osobních údajů – vede personální agendu (zaměstnanci), má docházkový systém, vstupuje do obchodních vztahů s podnikateli fyzickými osobami, vede o nich účetní i jinou evidenci, provozuje v zájmu ochrany majetku kamerový systém, má portfolio zákazníků – fyzických osob, provozuje eshop, atd. Ve všech těchto oblastech dochází k nakládání a tedy ke zpracování osobních údajů fyzických osob, které budou podléhat přísné regulaci nařízení GDPR.

 

B) ZÁSADNÍ ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ GDPR OPROTI DNEŠNÍMU STAVU

Nové a širší pojmy (čl. 4 GDPR):  rozšíření stávajících definic (osobní údaj, zvláštní kategorie osobních údajů) a nové pojmy (omezení zpracování, pseudonymizace, profilování, porušení zabezpečení osobních údajů, pověřenec pro ochranu osobních údajů atd.)

Univerzální územní působnost (čl. 3 GDPR): efektivní postihování i správců, kteří nemají sídlo v EU

Souhlas se zpracováním osobních údajů: rozšíření definice souhlasu se zpracováním osobních údajů (čl. 4 odst. 11 GDPR), zpřísnění podmínek pro získání souhlasu (čl. 7 GDPR) a stanovení pravidel týkajících se nezletilých (čl. 8 GDPR)

Rozšíření práv subjektů údajů (čl. 12-23 GDPR): více práv pro jednotlivce (přenositelnost osobních údajů, právo být zapomenut, právo na první bezplatnou kopii osobních údajů, právo vznést námitku, právo na omezení zpracování osobních údajů)

Detailnější důraz na zajištění bezpečnosti (čl. 32 GDPR):

  • zavedení vhodných technických a organizačních opatření (např. pseudonymizace a šifrování osobních údajů);
  • schopnost zajistit neustálou důvěrnost, integritu, dostupnost a odolnost systémů a služeb zpracování; - schopnost obnovit dostupnost osobních údajů a přístup k nim včas v případě fyzických a technických incidentů;
  • proces pravidelného testování, posuzování a hodnocení účinnosti zavedených technických a organizačních opatření pro zajištění bezpečnosti zpracování

Ohlašování incidentů (čl. 33 GDPR): povinnost ohlašovat Úřadu pro ochranu osobních údajů případy porušení zabezpečení osobních údajů bez zbytečného odkladu, nejpozději do 72 hodin od okamžiku, kdy se o něm správce dozvěděl [až na výjimky nutno oznámit i subjektům údajů (čl. 34 GDPR)]

Záznamy o činnostech zpracování (čl. 30 GDPR): formální oznámení o zpracování osobních údajů Úřadu pro ochranu osobních údajů (tzv. registrace) bude nahrazeno detailnější povinností vést interní záznamy o zpracování osobních údajů

Posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a předchozí konzultace (čl. 35 a 36 GDPR): je-li pravděpodobné, že určité zpracování, zejména při využití nových technologií, bude z pohledu Úřadu pro ochranu osobních údajů rizikové, povinnost vypracovat dopady na ochranu osobních údajů a v některých případech je konzultovat s Úřadem (ten sestaví a zveřejní seznam zpracování podléhajících tomuto požadavku)

Pověřenec ochrany osobních údajů (čl. 37 GDPR): povinnost v některých případech jmenovat uvnitř organizace „pověřence pro ochranu osobních údajů", nebo takovou osobu zajistit externě (zejm. u rozsáhlého a systematického monitorování subjektů údajů)

Významné pokuty připomínající sankce na úseku hospodářské soutěže (čl. 83 odst. 6 GDPR): porušení pravidel ochrany osobních údajů může být pokutováno částkou až 20 mil. EUR, anebo 4 % celosvětového obratu, podle toho, co je vyšší.

 

C) JAK SE PŘIPRAVIT

každý podnikatel (fyzická či právnická osoba) coby správce nebo zpracovatel údajů, by měl s ohledem na nemalý počet osobních údajů, s nimiž nakládají a které zpracovávají, provést zejména interní analýzu zpracování osobních údajů, posoudit, které povinnosti dle GDPR a v jakém rozsahu se na ně vztahují, zajistit/přijmout bezpečnostní opatření, přizpůsobit všechny interní postupy a upravit externí vztahy. Tyto kroky by měly vést k jejich budoucímu naplňování požadavků GDPR. Navržené kroky a naznačené postupy budou mít v návaznosti na konkrétního podnikatele či jeho agendu specifické znaky a obsah.

 

1. ZAJISTIT POVĚŘENCE PRO OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • posoudit, zda bude konkrétní podnikatel potřebovat pověřence ochrany osobních údajů a zda je vhodné tuto funkci zajistit z vlastních zdrojů, nebo raději externě (čl. 37 GDPR)
  • jmenovat nebo externě zajistit nezávislého pověřence pro ochranu osobních údajů, u něhož nedochází ke střetu zájmů (čl. 38 odst. 6 GDPR). V konfliktním postavení mohou typicky být pozice ve vyšším managementu (výkonný ředitel, provozní ředitel, finanční ředitel, zdravotní ředitel, vedoucí marketingového oddělení, vedoucí personálního oddělení nebo vedoucí oddělení IT), ale i pozice na nižším stupni organizační struktury, pokud v takovém postavení dochází k rozhodování o účelech a prostředcích zpracování. Lze předpokládat, že i interní auditor by mohl být v konfliktním postavení, pokud objektivně může vznikat obava, že hodnocení auditu by s ohledem na zavedené postupy při zpracování nemusely být provedeny objektivně (zpravidla tomu tak bude, ledaže podnikatel zavedl specifická opatření pro zpracování a hodnocení auditu oproti jinak běžným základním postupům)
  • zapojit pověřence do veškerých záležitostí souvisejících s ochranou osobních údajů a poskytnout mu zdroje nezbytné k plnění jeho úkolů (čl. 38 odst. 1 GDPR) a zveřejnit jeho údaje (čl. 37 odst. 7 GDPR)

 

2. PROVÉST ZÁKLADNÍ AUDIT ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • zajistit základní audit zpracování osobních údajů, který má za cíl zmapovat faktickou situaci u podnikatele  – vytvoření některého z modelů tzv. „datové mapy“
  • zjistit, do jaké míry se podnikatele GDPR dotkne, zejména jaké osobní údaje zpracovává, pro jaké účely, po jakou dobu osobní údaje uchovává, kde se zpracovává a jak riziková daná zpracování jsou

 

3. NASTAVIT VNITŘNÍ PROCESY A ZAJISTIT ODPOVÍDAJÍCÍ DOKUMENTACI

  • nastavit kulturu podnikatelského  subjektu: monitoring, přezkoumání, zhodnocení postupů zpracování osobních údajů s cílem dodržení požadované zásady minimalizace zpracování a ukládání osobních údajů
  • připravit si odpovídající dokumentaci: záznamy o činnostech zpracování (čl. 30 GDPR), posouzení vlivů na ochranu osobních údajů (čl. 35 GDPR)
  • proškolit zaměstnance, kteří nakládají s osobními údaji, např. mají přístup do databází

 

4. REVIDOVAT SMĚRNICE A DOKUMENTY NA OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • zajistit, aby byl text zásad zpracování osobních údajů či souhlasů se zpracováním v souladu s GDPR psán srozumitelným a jasným jazykem

 

5. ZAJISTIT BEZPEČNOST ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • zabezpečit osobní údaje po technické a organizační stránce, tj. organizačně v dokumentech určit např. přístupové role a stanovit technické prostředky k jejich zabezpečení jako např.: o používat odpovídající technické zařízení a programové vybavení způsobem, který vyloučí neoprávněný či nahodilý přístup k osobním údajům ze strany jiných osob, o údaje v elektronické podobě uchovávat na zabezpečených serverech nebo na nosičích dat, ke kterým mají přístup pouze pověřené osoby na základě přístupových kódů či hesel, o zajistit dálkový přenos údajů buď pouze prostřednictvím veřejně nepřístupné sítě, nebo prostřednictvím zabezpečeného přenosu po veřejných sítích, o písemné dokumenty obsahující osobní údaje uchovávat na zabezpečeném místě (uzamykatelná skříň, místnost, atd.), přičemž zároveň vést řádnou evidenci o pohybu takových písemných dokumentů, o nemožnost nahrávat data na soukromé USB klíče, apod.
  • kategorizovat bezpečnostní opatření v závislosti na riziku zpracování
  • zabezpečit přičitatelnost (stanovit pravidla pro přístup k datům (hesla a role), zajistit logování)
  • zajistit mechanismus detekce incidentů

 

6. REVIDOVAT SMLUVNÍ VZTAHY

  • podnikatel, který vystupuje v pozici správce, by měl revidovat smlouvy o zpracování osobních údajů se svými zpracovateli, a to z hlediska nových požadavků kladených na tyto smlouvy dle GDPR
  • podnikatel, který vystupuje v pozici zpracovatele osobních údajů pro správce, by měla posoudit své možnosti a schopnosti před převzetím povinností od správců

 

7. PŘIPRAVIT PROCESY, JAK REAGOVAT NA UPLATNĚNÁ PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ

  • zavést či zrevidovat postupy, jak co nejrychleji a nejefektivněji reagovat v případě, kdy subjekt údajů uplatní vůči podnikateli své právo na přístup k osobním údajům, výmaz, opravu, omezení zpracování, vznese námitku proti zpracování apod.

 

8. PŘIPRAVIT MECHANISMY PRO PŘÍPADY PORUŠENÍ OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ SUBJEKTU ÚDAJŮ

  • připravit jasné postupy pro případné porušení osobních údajů
  • připravit postupy pro ohlašování incidentů ve vztahu k Úřadu pro ochranu osobních údajů i ve vztahu k subjektům údajů

 

9. KONTINUÁLNÍ DODRŽOVÁNÍ ZÁKLADNÍCH ZÁSAD

  • u každého osobního údaje mít jasně stanovený účel jeho zpracování, který není v rozporu s právními předpisy nebo oprávněnými zájmy subjektů údajů (měnit účel v průběhu zpracování principiálně lze, ale pouze ve značně omezeném rozsahu)
  • každý osobní údaj musí být pro daný účel zpracován na základě platného právního titulu/důvodu (čl. 6 GDPR) (zákonné zmocnění, oprávněný zájem, veřejný zájem, životně důležitý zájem, smlouva, výjimečně pak souhlas subjektu údajů)
  • zpracovávat je možné pouze osobní údaje v nejmenším možném rozsahu, který ještě postačuje ke splnění účelu zpracování (zásada minimalizace) (čl. 5 GDPR)
  • je-li právním důvodem pro zpracování osobních údajů souhlas subjektu údajů, musí splňovat náležitosti dle GDPR (před udělením souhlasu náležité informování a poučení mimo jiné i o možnosti odvolání souhlasu) a udělení souhlasu musí být podnikatel v roli správce kdykoliv prokázat (čl. 7 GDPR)
  • v každém případě zpracování osobních údajů musí být subjekt údajů ze strany správce náležitě informován o podmínkách zpracování údajů a o svých souvisejících právech (čl. 12 GDPR)
  • průběžně dbát na bezpečnost osobních údajů implementací technických a organizačních opatření adekvátních danému účelu zpracování, kategorii zpracovávaných údajů a rizikům, která mohou být s daným zpracováním spojena (čl. 25 GDPR)
  • zajistit právní titul k případnému předání osobních údajů mimo EU/EHS
  • zavázat osoby, které přistupují k osobním údajům, či je dále zpracovávají, dodržovat vnitřní směrnice regulující ochranu osobních údajů uvnitř podniku (směrnice a zásady ochrany osobních údajů), zajistit seznámení těchto osob s vnitřními dokumenty a jejich dodržování důsledně kontrolovat a vynucovat
  • určit oddělení, týmy či jednotlivce odpovědné za jednotlivé druhy zpracování
  • náležitě vyškolit zaměstnance, kteří s osobními údaji nakládají
  • v případě jakýchkoliv pochybností při konkrétních zpracováních se poradit s odborníky.

 

D) TYPICKÝ PRŮBĚH GDPR PROJEKTU (AUDITU)

Projekty GDPR lze členit do tří základních fází, které obsahují dílčí navzájem se podmiňující plnění poradců. Nejčastěji subjekty, které se chtějí podrobit kontrole, objednávají (právní) první fázi s tím, že na další fáze najímají specializované IT konzultanty nebo je řeší svépomocí interně.

V první fázi projektů většinou dochází k provedení právní analýzy specifik zkoumaného subjektu z pohledu požadavků GDPR. Povinnou součástí každého projektu v této fázi je zmapování zpracování osobních údajů v rámci procesů zkoumaného subjektu (vytvoření tzv. datové mapy) a určení požadavků GDPR a jejich dopadů (tzv. GAP analýza) s hodnocením závažnosti dopadu a rizika plynoucího z jejich nenaplnění.

První fáze přináší odpověď na otázky: které oblasti činnosti kontrolovaného subjektu podléhají GDPR, jaké má GDPR relevantní požadavky a jaké bezpečnostní mezery (gaps) je nezbytné odstranit.

Ve druhé fázi projektu dochází ke konzultacím vhodného řešení pro nakládání s osobními údaji a připomínkování a kontrole technických způsobů splnění (GAP analýzou identifikovaných) povinností, doporučených kroků a obchodních specifikací řešení v oblasti informačních technologií (IT). Poslední (třetí) fáze pak nejčastěji slouží k revizi nové IT architektury, kontrole zavádění zvoleného technického řešení a k právní revizi či vyhotovení interních metodik, směrnic, kodexů, formulářů, obsahu webových stránek nebo vzorových souhlasů se zpracováním osobních údajů. Poslední fázi někteří poradci zakončují závěrečnou zprávou o nakládání s osobními údaji v souladu s GDPR.

Většina poradců bude pro bezchybné provedení GDPR auditu po kontrolovaném podnikateli coby správci či zpracovateli osobních údajů požadovat zejména:

  • určení projektového manažera (kontaktní osoby)
  • seznam IT systémů a programových řešení pracujících s osobními údaji a popis IT architektury
  • poskytnutí veškerých existujících dokumentů souvisejících s osobními údaji (interní směrnice, politika zpracování osobních údajů, souhlasy se zpracováním osobních údajů, informace o zpracování osobních údajů obsažené ve smlouvách či obchodních podmínkách, smlouvy o zpracování osobních údajů, smlouvy o předání osobních údajů do zahraničí apod.)
  • opakovaná setkání s jeho vybranými zástupci za účelem sběru informací (zejm. o existujících procesech nakládání s osobními údaji, nastavení reakcí a odpovědí na uplatnění stávajících práv subjektů údajů, hlášení případů narušení bezpečnosti osobních údajů atd.)
  • kontrolu obsahové úplnosti datové mapy, na jejímž základě provádí poradce veškeré další kroky
  • účast na školení (vybraných zástupců k vyplňování datové mapy, všech klíčových zástupců k představení nápravných kroků po GAP analýze atd.)

 

V případě dalších požadavků jsme připraveni poskytnout potřebná doplnění a zodpvědět případné dotazy.

 

 

S pozdravem

 

Mgr. Michal Janík

JUDr. Tomáš Samek

advokáti   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Medailonek na webu minipivo.cz

Vážení pivovarníci,

 

chtěli bychom Vás požádat o kontrolu vašeho medailonku na webu www.minipivo.cz - pokud jsme na toto téma již komunikovali, tento email neberte v potaz. 

 

Pokud ve svém medailonku najdete cokoli, co chcete změnit či doplnit, prosím, pošlete informace. 

 

Pokud svůj medailonek nenajdete, zašlete prosím následující informace:

 

pro pivovary - jméno pivovaru, kraj, adresa, kontaktní osoba, email, telefon, webové stránky, informacne o pivovaru, fotografie (v jpg), logo (křivky i jpg)

Inspirovat se můžete například zde http://www.minipivo.cz/cz/pivovarsky-dum-praha/

 

pro společnosti - zkontrolujte si prosím údaje na http://www.minipivo.cz/cz/dodavatele/ a případně zašlete informace, které chcete upravit či doplnit

 

Velmi děkujeme za spolupráci.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

Informace ze Svazu

Vážení pivovarníci,

 

dovolujeme si Vám připomenout, že na stránkách www.minipivo.cz byla zřízena sekce BURZA. Můžete nám tedy zasílat své inzeráty, které poté na stránky vložíme. 

 

Zároveň Vás chceme informovat, že je na webu nová sekce KALENDÁŘ AKCÍ, kam postupně vkládáme akce minipivovarů. Pokud nějakou akci pořádáte, zašlete nám informace, vložíme na stránky.

 

Vše posílejte na melisova@cmsmp.cz, kam můžete zasílat i jakékoli své dotazy, náměty, připomínky. 

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

 

 

 

 

Nabíjecí stanice pro elektromobily k Vašim minipivovarům zdarma

Vážení členové Českomoravského svazu minipivovarů,

 

dovolujeme si vás oslovit s dotazem, zda-li byste neměli zájem dostat nabíjecí stanice (tzv. wall boxy) pro elektromobily k Vašim minipivovarům, případně hotelovým, restauračním a kavárenským provozovnám.

 

Vzhledem k přímému kontaktu ve společnosti Tesla, máme možnost je pro Vaše minipivovary/hotely/restaurace/kavárny, po schválení dané lokality zajistit zdarma.

 

Jedná se o nabíječky nejen na vozy značky TESLA, ale i nabíječku s konektorem na vozidla ostatních výrobců, kteří zde v Evropě elektrovozidla prodávají (VOLKSWAGEN, BMW, AUDI, JAGUAR, Mercedes-Benz, KIA, HYUNDAI, NISSAN + plug-in hybridní TOYOTA, LEXUS, v roce 2019 i ŠKODA s modelem SUPERB, Citygo-e atd.) a stále jich přibývá. Za nabíječky se neplatí žádný pronájem ani jiné administrativní poplatky firmě TESLA.

 

V případě instalace nabíječek (správný název wall box) bude Váš minipivovar/hotel/restaurace/kavárna/obchod uveřejněny na webu nejen firmy TESLA a zároveň všechna vozidla TESLA v Evropě dostanou do palubních navigací informaci, že ve Vašich provozovnách lze dobíjet elektromobily.

Ostatní weby tuto informaci rády začlení do jejich systémů (www.plugshare.com, www.chargemap.com atd.…).

 

Zde ukázky, jak jsou restaurace/hotely uvedeny na webu:

 https://www.tesla.com/en_EU/findus?redirect=no#/bounds/51.489331367461524,18.44106725000006,48.71026106045513,9.65200475000006?search=store,service,supercharger,destination%20charger&place=dc54643

https://www.tesla.com/en_EU/findus?redirect=no#/bounds/51.489331367461524,18.44106725000006,48.71026106045513,9.65200475000006?search=store,service,supercharger,destination%20charger&place=dc40958

nebo

https://www.tesla.com/en_EU/findus?redirect=no#/bounds/51.489331367461524,18.44106725000006,48.71026106045513,9.65200475000006?search=store,service,supercharger,destination%20charger&place=dc39589

 

Pokud byste měli zájem o možnost získání nabíječek k Vašim provozovnám, rád Vám více informací sdělí telefonicky přímo pan Horák. 

 

Pokud máte zájem získat nabíječku od firmy TESLA a výhody s tím spojené, spojte se přímo s panem Horákem, který vám pomůže s Vaší žádostí (on-line, bez potřeby cestovat, zasílat poštou apod.) a její úspěšné zaslání do společnosti TESLA.

 

Horák – tel .: +420 607 908 293, E-mail: tesla@clavis-qs.com

 

Foto nabíječky a instalace ZDE

 

Do e-mailu stačí napsat pouze kontaktní údaje (e-mail, telefon, jméno) a webovou stránku místa, případně adresu lokality.

Pan Horák Vám poradí s celým procesem – od požadovaných údajů k prvotní žádosti až po samotnou instalaci nabíjecího zařízení až po zveřejnění na webu a v navigačních systémech vozidel.

 

Tato pomoc je zdarma. Českomoravský svaz minipivovarů žádosti nevyřizuje, ani neschvaluje a nemůže ovlivnit jejich schválení pro danou lokalitu společností TESLA Inc.

 

Se srdečným pozdravem,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

 

 

Výběr legislativních aktualit za období duben - květen 2019

Vážení pivovarníci,

 

ZDE si Vám dovoluji zaslat výběr legislativních aktualit za období duben - květen 2019.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů Vám přeji krásný den,

 

srdečně zdraví,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová, PR Manager

774 996 628

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 208 kB]

Výběr legislativních aktualit za období únor - březen 2019

Vážení pivovarníci,

 

ZDE si Vám dovoluji zaslat výběr legislativních aktualit za období únor - březen 2019.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů Vám přeji krásný den,

 

srdečně zdraví,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová, PR Manager

774 996 628

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 216 kB]

Slavnosti piva F.O. Poupěte – PIVEX 16. – 18. 5. 2019 v Brně

Vážení pivovarníci a přátelé piva,

 

v tomto emailu si Vám dovolíme zaslat podklady k Slavnostem piva F.O. Poupěte - PIVEX, které proběhnou 16. - 18. 5. 2019 v Brně. Jedná se o tu akci, o které jsme Vám říkali v Brně na Valné hromadě Svazu. 

 

Vítězové jednotlivých kategorií Jarní ceny českých sládků dostanou od Svazu na tuto akci příspěvek 3000,- Kč - podmínkou k získání příspěvku je účast na této akci. 

 

ZDE si Vám dovolujeme zaslat zvací dopis

 

ZDE závaznou objednávku

 

ZDE další informace.

 

Uzávěrka pro objednávky je 5. 4. 2019. 

 

Kontaktní osoby:

Mgr. Richard Morávek, ředitel produkce, tel. 543 537 217, 604 297 571, rmoravek@snip-brno.cz
Ondřej Morávek, ředitel marketingu, tel. 543 537 225, 604 297 567, omoravek@snip-brno.cz
Šárka Maňoušková, vedoucí obchodního odd., tel. 543 537 234, 604 297 574, manouskova@snip-brno.cz

 

S pivovarským pozdravem Dej bůh štěstí.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

 

 

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 688 kB]
pdfBez názvu [pdf, 1001 kB]
pdfBez názvu [pdf, 1123 kB]

Pozvánka na 12. valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů - připomenutí

Vážení,

 

dovolujeme si Vám připomenout, že se blíží 12. Valná hromada Českomoravského svazu minipivovarů, která proběhne v pátek 15. března 2019 od 16,00 hodin v Pivovarském dvoře Zvíkov – Zvíkovské Podhradí 92.

 

Níže připojujeme ještě jednou pozvánku.

 

Dovolujeme si Vás také upozornit, že pokud nemáte zaplacené členské příspěvky za rok 2019, nebudete moci na Valné hromadě hlasovat. Členské příspěvky proto prosíme uhraďte co nejdříve, případně je můžete zhradit na místě. 

POZVÁNKA

na řádnou 12. Valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů, z.s. která se bude konat

 

v pátek 15. března 2019 od 16,00 hodin v Pivovarském dvoře Zvíkov – Zvíkovské Podhradí 92

 

(prezence účastníků od 15,00 hodin)

 

Program:  

  1. Zahájení a přivítání
  2. Schválení programu jednání
  3. Zpráva o činnosti prezidia svazu od 10. Valné hromady dne 1. 3. 2018
  4. Zpráva revizora účtů
  5. Schválení rozpočtu na rok 2019
  6. Projednání organizace a seznamu účastníků VIII. ročníku Festivalu minipivovarů na Pražském hradě
  7. Jarní cena sládků Zvíkov
  8. Schválení nově přihlášených členů
  9. Akce minipivovarů a jejich podpora, co udělat navíc
  10. Různé, Ekokom odpady, Festival v Brně, Burza na stránkách Svazu atd.
  11. Diskuse
  12. Usnesení 12. Valné hromady ČMSMP
  13. Závěr zasedání 12. Valné hromady

 

Ukončení jednání valné hromady očekáváme zhruba v 18 hodin.

 

Dej Bůh štěstí!

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů Vám přeji krásný den.

 

Tereza

 

--

Tereza Meliová - PR Manager

774 996 628

 

Výběr legislativních aktualit za období leden - únor 2019

Vážení pivovarníci,

 

ZDE si Vám dovoluji zaslat výběr legislativních aktualit za období leden - únor 2019.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů Vám přeji krásný den,

 

srdečně zdraví,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová, PR Manager

774 996 628

 
Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 212 kB]

Pozvánka na 12. valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů

Vážení pivovarníci,

 

omylem jsme Vám nepřiložili odkaz na pozvánku na 12. Valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů, kde je uveden datum i čas a program Valné hromady.

 

Proto vkládáme sem. 

POZVÁNKA

na řádnou 12. Valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů, z.s. která se bude konat

 

v pátek 15. března 2019 od 16,00 hodin v Pivovarském dvoře Zvíkov – Zvíkovské Podhradí 92

 

(prezence účastníků od 15,00 hodin)

 

Program:  

  1. Zahájení a přivítání
  2. Schválení programu jednání
  3. Zpráva o činnosti prezidia svazu od 10. Valné hromady dne 1. 3. 2018
  4. Zpráva revizora účtů
  5. Schválení rozpočtu na rok 2019
  6. Projednání organizace a seznamu účastníků VIII. ročníku Festivalu minipivovarů na Pražském hradě
  7. Jarní cena sládků Zvíkov
  8. Schválení nově přihlášených členů
  9. Akce minipivovarů a jejich podpora, co udělat navíc
  10. Různé, Ekokom odpady, Festival v Brně, Burza na stránkách Svazu atd.
  11. Diskuse
  12. Usnesení 12. Valné hromady ČMSMP
  13. Závěr zasedání 12. Valné hromady

 

Ukončení jednání valné hromady očekáváme zhruba v 18 hodin.

 

 

Dej Bůh štěstí!

 

 

 

 

 

 

 

Pozvánka na 12. valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů

Vážení přátelé,

 

zasíláme Vám pozvánku na 12. valnou hromadu Českomoravského svazu minipivovarů, která se bude konat již tradičně v předvečer „Jarní ceny českých sládků“ v Pivovarském dvoře Zvíkov. 

 

Na této valné hromadě opět zhodnotíme naše hospodaření v minulém roce a projednáme program činnosti a směřování svazu do roku letošního. Její termín je volen tak, aby se případní zájemci mohli druhý den zúčastnit mezinárodní degustační soutěže minipivovarů „Jarní cena českých sládků 2019“. Letos očekáváme přes 650 vzorků v 15 kategoriích, což si vynutilo rozložení degustací do dvou soutěžních dnů.

 

Zašlete nám, prosím, jména degustátorů za Váš pivovar, s tím, že jejich účast na degustaci je poté závazná.

    

Dále projednáme 8. ročník Festivalu minipivovarů na Pražském hradě. Zde se počet zúčastněných ustálil na modelu 66 tuzemských a 3 zahraniční minipivovary (letos německé). Závazně vybereme pivovary, které se zúčastní letošního ročníku. 

 

Dejte nám vědět, zda se Váš pivovar hodlá zúčastnit Festivalu v roce 2019. 

 

Připomínáme, že je zde stále možnost čerpání slev na dodávky zboží a služeb od firem, s nimiž Svaz podepsal dohodu o spolupráci. Je jich již dvacetčtyři a jejich profily najdete na našich webových stránkách v sekci dodavatelé.

 

Opět budeme přijímat nové činné i přispívající členy.

 

Již tradiční součástí 12. Valné hromady je malý seminář, který začíná v 9,30 a bude mít tentokrát sedm přednášek :

 

9,30 – 10,15 Vladimír Machačný, ECOLAB                     

Provozní sanitace v minipivovarech

 

10,15 – 11,00 Matiášek, Chlumský, Esonic

Automatizace řemeslného pivovaru

 

11,00 – 11,45 Dagmar Matoulková,VÚPS,  

Vliv mikroorganismů na senzorický profil piva

 

11,45 – 12,30 Michal Voldřich, Pivovarský dvůr Zvíkov  

Pěnivost piva a stabilita pěny

 

12,30 – 13,15 Jakub Málek, PEYTON Legal advokátní kancelář s.r.o.

Právní povinnosti v minipivovarech - přehled a zásadní novinky v právní úpravě

           

13,15 – 14,00  Ing. Mezerová, ČZPI

Nová legislativa 

 

14,00 – 14,45 Aleš Horký, Generální ředitelství cel

Beseda o problematice spotřebních daní

 

Ubytování objednávejte u Ing. Dagmar Voldřichové na adrese pivovar.zvikov@seznam.cz nebo tel. 606 511 536.

 

Dej Bůh štěstí!

 

Ing. Jan Šuráň

Prezident ČMSMP