Státní zemědělská a potravinářská inspekce - Připomenutí zapsaného názvu - CHZO České pivo

Dobrý den,

 

ZDE vám zasíláme dopis týkající se CHZO České pivo, který jsme obdrželi od Státní zemědělské a potravinářské inspekce.

 

Prosím, věnujte mu zvýšenou pozornost!

 

S pivovarským pozdravem

 

Dej Bůh štěstí!

 

Českomoravský svaz minipivovarů 

 

 

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 240 kB]

Tip co dělat s pivem

Dobrý den,

 

dovolujeme si Vám zaslat jeden tip. 

 

"Dobrý den – četl jsem na netu, že hrozí vylévání piva. Strašlivá představa. A tak mne napadlo (ale asi nejsem sám) abyste doporučili, že by se to pivo určené k „likvidaci“ přepálilo. Pivní pálenka je fantastická věc a myslím, že pokud se rozprostře takto udávané pivo (možná s nějakou výjimkou z MF ČR), tak jsou schopné pálenice toto zpracovat (tanky mají prázdné, na ovoce teprve čekají).

S pozdravem

Ing. Leo Beran"

Nabídka podpory v oblasti sanitace a hygieny provozu - doplnění

Vážení,

 

níže si Vám dovolujeme přeposlat upřesnění/aktualizaci nabídky společnosti CHRISTEYNS, člena Českomoravského svazu minipivovarů. 

 

"Dovolujeme si vás informovat, že i přes velmi složitou situaci s dostupností surovin se naší společnosti Christeyns podařilo získat potřebné suroviny pro výrobu desinfekčních přípravků na bázi alkoholu.

 

S potěšením vám můžeme potvrdit, že jsme si vyhradili výrobní kvótu a vaše nové objednávky desinfekčních přípravků jsme připraveni přijmout a plně vykrýt.

 

Vzhledem k extrémnímu zájmu o desinfekce možná nebudeme schopni přesně dodržet standardní termín dodání (standardně 5 dnů).

 

Jedná se o základní typy bezoplachových dezinfekcí:

-              na pokožku rukou – PHAGORU SOLUTION SPS – balení kanystr 10 l, cena 115,- Kč/l

-              na povrchy zařízení – MIDA SAN 310 ALCO – balení 10 l kanystr, cena 147,20 Kč/l

-              na povrchy zařízení – MIDA SAN ET – balení 10 l kanystr, cena 105,- Kč/l

 

Minimální hodnota objednávky (doprava zdarma) je 5 000 Kč (bez DPH)

 

Produkty mají VŠECHNY zákonné dokumenty (mezi ně patří Etiketa, Bezpečnostní list, Oznámení biocidu), doplňkové dokumenty (Informační list, Pokyny pro nakládání) a provedené testy v akreditovaných laboratořích, které potvrzují účinky podle EN 13610, případně EN 14476.

 

Na současném trhu jsou k dispozici i prostředky, které tyto dokumenty nemají a jsou přesto dodávány.

 

Pro více podrobných informací se obracejte na našeho zástupce, pana Václava Barocha, vaclav.baroch@christeyns.com, mobil +420606651756, který Vám poskytne všechny potřebné informace pro používání prostředků a jejich aplikaci."

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

melisova@cmsmp.cz

Dotazník k dopadům opatření v souvislosti s šířením onemocnění COVID-19 na členy ČMSMP

Vážení,

 

zasíláme Vám ještě jednou dotazník ke stažení ve Wordu: http://leteckaposta.cz/834911516, případně zde: https://www.uschovna.cz/zasilka/WRBSPB4CDK7MJ3U2-SV7

 

Prosíme o vyplnění do 10. dubna a zaslání zpět na melisova@cmsmp.cz

 

Velmi děkujeme za spolupráci,

 

za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

Přílohy
docxDotazník [docx, 67 kB]

ČSPS - MPSV ČR - program antivirus

Dobrý večer,

 

aktuální informace z Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro programu Antivirus naleznete zde:

 

https://www.mpsv.cz/web/cz/antivirus

 

 

Dotazník k dopadům opatření v souvislosti s šířením onemocnění COVID-19 na členy ČMSMP

Vážení členové,

 

v návaznosti na avizovanou spolupráci s advokátní kanceláří PEYTON legal advokátní kancelář s.r.o., bychom Vás chtěli požádat o vyplnění krátkého dotazníku - ZDE. Prosíme vyplňte do 10. dubna a zašlete zpět na melisova@cmsmp.cz

 

Dotazník se týká opatření přijatých orgány veřejné moci souvisejících s onemocněním COVID-19 a z důvodů těchto opatření vzniklých a hrozících následků, zejména škod, pro Vás jako podnikatele a členy Českomoravského svazu minipivovarů z.s. (ČMSMP).

 

Na základě poskytnutých informací uvedených v tomto dotazníku bude, pokud souhlasíte, advokátní kanceláří provedena analýza dopadů opatření přijatých orgány veřejné moci v souvislosti s šířením onemocnění COVID-19 a z důvodů těchto opatření vzniklých a hrozících škod pro členy ČMSMP a příprava dalších kroků za členy ČMSMP vůči státu, včetně vyvolání jednání a provedení případných právních kroků k ochraně zájmů členů ČMSMP a dále následně v případě neúspěchu jednání budou podniknuty kroky k vymožení příslušných nároků, zejména náhrady škody, za každého člena, který advokátní kanceláři udělí plnou moc. Plná moc Vám bude zaslána obratem na Vaši žádost.

 

Přestože nedávno došlo k nahrazení krizových opatření Vlády ČR mimořádnými opatřeními Ministerstva zdravotnictví a v důsledku této změny k určitému oslabení postavení těmito opatřeními poškozených podnikatelů, existuje podle právní odborné veřejnosti mnoho důvodů a argumentů pro to, aby se náhrady škody podle krizového zákona mohli poškození domáhat, a to jak za prvních 10 dní trvání omezení nařízeními Vlády ČR, tak i za dobu platnosti omezení vyhlášených Ministerstvem zdravotnictví podle zákona o ochraně veřejného zdraví.

 

Pro podrobnější seznámení s touto problematikou si můžete přečíst článek naší partnerské kanceláře zde: https://www.peytonlegal.cz/krizova-opatreni-minzdr-covid-dopady/.

 

Po shromáždění těchto údajů bude rozhodnuto o dalším postupu. 

 

V případě jakýchkoliv dotazů či potřeby pomoci s vyplněním dotazníku se můžete obrátit na Mgr. Martina Pospíchala, advokáta PEYTON legal advokátní kancelář s.r.o., jehož kontaktní údaje jsou:

 

Mgr. Martin Pospíchal, advokát

tel.: +420 774 624 288

email: pospichal@plegal.cz

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

melisova@cmsmp.cz

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 441 kB]
pdfBez názvu [pdf, 269 kB]

Nabídka měření obsahu kyslíku ve vašich produktech - zdarma

Vážení,

 

dovolujeme si Vám přeposlat zajímavou nabídku:

 

"Vážení obchodní přátelé,

otázka expirace piva je v současné době velmi aktuální téma, přičemž obsah kyslíku v pivu je klíčovým parametrem. Rádi bychom Vám zdarma nabídli měření obsahu kyslíku ve vašich produktech, které jsou v jakýchkoliv obalech, např. sklo, PET, plechovka, KEG, tank. 

V případě vašeho zájmu nás prosím kontaktuje na emailu: info.cz@anton-paar.com a nebo telefonu 233 356 634. Rádi vám pomůžeme."

 

Medailonek na webu minipivo.cz

Vážení pivovarníci,

 

chtěli bychom Vás požádat o kontrolu vašeho medailonku na webu www.minipivo.cz - pokud jsme na toto téma již komunikovali, tento email neberte v potaz. 

 

Pokud ve svém medailonku najdete cokoli, co chcete změnit či doplnit, prosím, pošlete informace. 

 

Pokud svůj medailonek nenajdete, zašlete prosím následující informace:

 

pro pivovary - jméno pivovaru, kraj, adresa, kontaktní osoba, email, telefon, webové stránky, informacne o pivovaru, fotografie (v jpg), logo (křivky i jpg)

Inspirovat se můžete například zde http://www.minipivo.cz/cz/pivovarsky-dum-praha/

 

pro společnosti - zkontrolujte si prosím údaje na http://www.minipivo.cz/cz/dodavatele/ a případně zašlete informace, které chcete upravit či doplnit

 

Velmi děkujeme za spolupráci.

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

--

Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

Ochranné pomůcky - brýle a ochranné obleky

Vážení,

 

dovolujeme si Vám přeposlat informaci z Potravinářské komory ČR o možnosti dodávky ochranných obleků a ochranných brýlí. Kromě poptávaných ochranných pomůcek (roušek a respirátorů) a dezinfekčních prostředků mají možnost distribuovat také prozatím v omezeném množství ochranné obleky a ochranné brýle.

 

V PŘÍPADĚ ZÁJMU KONTAKTUJTE, PROSÍM, PŘÍMO POTRAVINÁŘSKOU KOMORU ČR, paní KŘÍŽOVOU – krizova@foodnet.cz.

 

 

V. Dlouhý: dnešní aktuality o dopadech vládních opatřeních na podnikatele (26.3.2020)

Vážení,

 

přeposíláme Vám aktuality z HK ČR:

 

"Vážení členové Hospodářské komory,

 

dovoluji si Vám zaslat aktuální informace o aktivitách Hospodářské komory ČR ve vztahu k podnikatelům.

  • Dnes jsme se zásadně ohradili proti snaze vlády komplikovat legitimní nároky podnikatelů na náhradu škody.

Reagovali jsme tak na rozhodnutí vlády prodloužit uzavření vybraných prodejen a provozoven do 1. dubna nikoliv již podle vládního nařízení spadajícího pod krizový zákon, ale podle zákona o ochraně veřejného zdraví. Můžeme si to vykládat tak, že stát se snaží minimalizovat nároky na náhradu škody, což chápeme. Ale pak upozorňujeme, že logickým zájmem podnikatelů bude uplatňovat náhrady škod a minimalizovat své ztráty. Podle našeho výkladu podnikatelé mají nárok na úhradu škod, ať už je to podle krizového zákona nebo zákona o ochraně veřejného zdraví. Odpovědnost státu za vzniklé škody zůstává. Více informací naleznete v dnešní tiskové zprávě.

  • Výstupy z dnešního jednání vlády:
  • Ministerstvo zdravotnictví na základě dnešního jednání vlády vydalo mimořádné opatření, kterým se prodlužuje zákaz maloobchodního prodeje a prodeje služeb v provozovnách, s výjimkou vybraných prodejen. Nově se do výjimek zařadilo zámečnictví, servis výrobků a strojů pro domácnost, myčky automobilů a také činnosti týkající se pohřbívání. Zákaz prodeje se také nevztahuje na poskytování ubytovacích služeb, a to osobám za účelem výkonu povolání a cizincům s pracovním povolením či do doby opuštění území České republiky.

Zmírněný zákaz tak umožní mj. Částečně otevřít hotely a penziony. Ubytovat se v nich bude možné například kvůli výkonu podnikání či práce, a to včetně cizinců s pracovním povolením na území ČR.

  • Vláda také vzala na vědomí vyhlášení programu podpory malých podniků postižených celosvětovým šířením onemocnění COVID-19 s názvem Ošetřovné pro OSVČ. Vyhlášením tohoto dotačního programu realizuje Ministerstvo průmyslu a obchodu záměr podpořit živnostníky, kteří kvůli mimořádnému opatření vlády, jímž byly uzavřeny základní a střední školy, museli přestat vykonávat svou živnost a starat se o děti. Vláda už odsouhlasila, že stát těmto podnikatelům vyplatí 424 korun za den.
  • Živnostníci, kterým vládní nařízení poškodilo podnikání, budou dostávat od státu 15 tisíc korun měsíčně po dobu trvání omezení. Ministryně financí Schillerová připraví návrh zákona, který vláda schválí v pondělí.
  • Dnes jsme zaktualizovali přehled požadavků HK ČR pro podnikatele postižené přímo či nepřímo koronavirem. Přehled nově čítá 21 požadavků. Mezi ty nové patří zavedení tzv. hotovostního principu odvádění daně z přidané hodnoty, která počítá s platbami DPH jen za skutečně proplacené faktury (více informací naleznete v dnešní tiskové zprávě) a dále plošný odklad záloh na silniční daň.
  • Vážím si Vaší důvěry, se kterou se obracíte na Hospodářskou komoru. K dnešnímu evidujeme již více než 1300 dotazů a podnětů. Děkuji za spolupráci společnosti NEWPS.CZ a také právním kancelářím - Havel & Partners; Becker & Poliakoff; AK Němec, Bláha & Navrátilová; AK Felix; Frank Bold Advokáti; PRK Partners; VIA IURIS; ARROWS a VINDICTA.
  • Dnes jsme Vám rozeslali anketu k poslednímu vývoji ve Vaší firmě ve spojitosti s koronavirem. Vaší reakce využijeme při dalším postupu HK ČR, zejména při komunikaci se státními orgány s cílem ulehčit podnikatelům v současné tíživé situaci. Abychom Vám mohli být v této situaci nápomocni, musíme znát Vaši konkrétní situaci a nejbližší plány, proto Vás prosím o její vyplnění. Anketa bude otevřena jen pár nejbližších dní.
  • Se současnou situací se snaží kreativně vypořádat také Hudební divadlo Karlín, které ve spolupráci s partnery, mezi nimiž je i Hospodářská komora nebo COT media, vytvořilo charitativní projekt Hudební divadlo Karlín ŽIVĚ, který má pomáhat především seniorům. Jeho základní myšlenka je prostá: Když nemohou lidé do divadla, může divadlo za lidmi domů prostřednictvím moderních technologií. Již tento pátek 27. 3. 2020 bude od 20:00 hod. první živé vysílání. Streamy budou poté pokračovat pravidelně každý pátek a sobotu ve 20:00 hod. Sledovat je můžete zde. Výtěžek z projektu bude primárně použit na nákup zdravotnických potřeb a materiálu pro seniory. Projekt už dnes vytváří platformu pro širší rámec pomoci, do níž se mohou zapojit především podnikatelé. Už v tuto chvíli je v projektu angažováno mnoho významných firem, další se do projektu vstoupit chystají. Připojte se k tomuto charitativnímu projektu a pomozte potřebným. Kontakt a více informací naleznete zde.
  • I dnes ZDE opět najdete shrnutí pro podnikatele důležitých mediálních zpráv ohledně koronaviru.

 

Přeji Vám mnoho sil a pevné zdraví.

S úctou,

Vladimír Dlouhý, prezident Hospodářské komory ČR

Hospodářská komora České republiky
Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15  110 00 Praha 1
www.komora.cz"

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 161 kB]
pdfBez názvu [pdf, 335 kB]

Právní pomoc potravinám - PKČR a PEYTON legal

Vážení členové,

 

rádi bychom Vás informovali o tom, že byl dnes spuštěn webový projekt Právní pomoc potravinám - https://help.potravinycesko.cz/, který vytvořila advokátní kancelář PEYTON legal ve spolupráci s Potravinářskou komorou ČR.,

 

Projekt má za cíl v nelehké době pandemie koronaviru (COVID-19) poskytnout českým provozovatelům potravinářských podniků a ostatním producentům potravin, kteří jsou zasaženi současnou krizí či vynakládají obrovské úsilí k udržení zásobování obchodů a obyvatel, bezplatné právní poradenství o základních právních otázkách souvisejících se současnou situací.

 

Web Právní pomoc potravinám obsahuje databázi v rámci projektu položených právních otázek a zodpovězených odpovědí řazenou do jednotlivých témat. Databáze je vytvářena z jednotlivých dotazů tazatelů a lze v ní vyhledávat.

 

Nenajde-li odpověď na svůj dotaz, neváhejte jej položit na webu přes tlačítko „Zeptejte se“. Bude-li Váš dotaz odpovídat účelu projektu, právníci z advokátní kanceláře PEYTON legal jej pro Vás zodpoví.