Závěry z legislativního semináře VÚPS – ČMSMP

Závěry z legislativního semináře VÚPS – ČMSMP

 

Hlavním tématem legislativního semináře byla přednáška ing. Michaely Mezerové, v níž vysvětlila postoje ČZPI k probíhajícím změnám legislativy v oblasti značení potravin a kontrol ČZPI v příštím roce. Z její přednášky vybíráme hlavní body :

 

Základní potravinářská legislativa : tzn. kde co hledat

Nařízení 178/2002 – obecné požadavky potravinového práva

  • Bezpečnost – čl. 14
  • Klamání – čl. 16
  • Povinnosti PPP – čl. 17
  • Sledovatelnost – čl. 18
  • Odpovědnost PPP za potraviny – čl. 19

 

Nařízení 852/2004 – hygiena

 

Zákon 110/1997 Sb. – zákon o potravinách – od 1.1.2015 platí novela

  • Povinnosti výrobce potravin PPP - § 3 – např.
  • dodržovat požadavky na jakost a bezpečnost potravin
  • technologické a hygienické požadavky v celé fázi výroby (tzv. od vidlí po vidličku)
  • Značit výrobky v češtině
  • Registrace u SZPI

 

Značení potravinářských výrobků řeší především

  • Zákon o potravinách
  • Vyhláška o označování 1169 / 2011
  • Vyhláška 335/1997 Sb.

Dotazy a odpovědi k vyhlášce 1169/2011 najdete v češtině na adrese

http://ec.europa.eu/food/food/labellingnutrition/foodlabelling/docs/qanda_application_reg1169-2011_cs.pdf

Funguje to, i když je to dost nepřehledné a složité.

  

Definice ke značení:

  • Informace o potravinách – u piva nesmí obsahovat zdravotní tvrzení a to ani v reklamním materiálu – odpovídá výrobce, tedy Vy
  • Etiketa
  • Zorné pole – vše co se na etiketě dá přečíst z jednoho zorného úhlu
  • Hlavní zorné pole – to zorné pole, kterého si spotřebitel všimne nejdříve
  • Čitelnost – vzhled informace daný např. velikostí písma, odstupy mezi řádky, kontrastem podkladu a textu atd.
  • Zákonný název, vžitý název a popisný název

 

Co na etiketě piva musí být povinně :

  • Název potraviny – zákonný název např. světlý svrchně kvašený pšeničný ležák
  • legislativa názvů by se měla co nejdříve změnit, ale zatím musíme dodržovat všechny blbosti, které nám vyhláška 110/1997 ukládá
  • Složení – např. Voda, Ječné slady (může být vícero druhů), chmelové produkty, kvasnice – v pořadí dle procentuálního obsahu v pivu. Vody je nejvíc, potom slad, chmel a nakonec kvasnice. Do složení nemusí být uvedeny:
  • Přídatné látky a enzymy přenosem – pokud už v konečném výrobku neplní technologickou funkci – např. enzymy ve varně
  • Nosiče a látky používané obdobným způsobem - např. křemelina
  • Látky, které nejsou aditivem, ale které jsou používány obdobně jako pomocné látky a v konečném výrobku jsou nadále přítomny (i ve změněné formě)

POZOR – alergen musí být uveden vždy!!! – není stanoven limit

  • Zdůraznění alergenů – odlišit od ostatního textu zvýrazněním, podtržením, či jinak
    V případě piva – ječné slady, pšeničné slady
  • Čisté množství potraviny – u nás objem např. 0,33 l nebo 0,5 l
  • DMT/DP – musí být napsáno Minimální trvanlivost do ………………
    Formulace ve smyslu trvanlivost 30 dnů a označení dne stočení už se neuznává.
  • Zvláštní podmínky uchování nebo podmínky použití - např. Skladovat v chladu, temnu
  • Jméno/obchodní název a adresu PPP dle čl. 8 – adresa dle Obchodního rejstříku
  • Obsah alkoholu – pro nápoje s obsahem alkoholu nad 1,2% obj. např. 4,8 % obj. Uvádí se na jedno desetinné místo s tolerancí +- 0,5 % obj. u piva s obsahem do 5,0 % obj. a s tolerancí +- 1,0 % obj. při obsahu nad 5,0 % obj.
  • Výživové údajeu piva být nemusí
  • Pasterace – pokud bylo pivo pasterováno, musí to být uvedeno
  • Vyhláška 335/1997 Sb.  rozlišuje pivo:

 

  • Kvasnicové – pivo s přídavkem kvasničné kultury nebo rozkvašené mladiny
  • Pokud nebyla provedena filtrace – jde o pivo „nefiltrované“
  • Kvasnicové pivo – do složení se uvede přídavek kvasnic nebo rozkvašené mladiny,
  • U nefiltrovaného piva kvasnice ve složení uvádět nemají - má být uvedena:

 

Povinná informace (§13 odst. 1 písm. d) vyhl. 335/1997 Sb.) – nefiltrované

Doplňující informace  - zákal je způsoben zbytky kvasnic a nejedná se o kvalitativní vadu.

 

 

V případě uvádění na trh před prodejem spotřebiteli nebo prodeji pro společné stravování. To znamená do hospod mohou být na obale - krytce sudu jen některé údaje a zbytek musí být v obchodních dokladech (balící list, faktura) – minimálně: název, DMT/DP, podmínky úchovy nebo použití, PPP

 

Zatím to prakticky nikdo z nás nedělá, ale ČZPI to bude od 1. ledna kontrolovat !!!

Povinné Informace musí být viditelné, snadno čitelné, nezakryté

  • Pro povinné informace povinná minimální velikost písma, malé x o výšce 1,2 mm
  • Povinný kontrast zatím není stanoven – bude posuzováno případ od případu
  • Název + množství + obsah alkoholu – musí být v jednom zorném poli - pokud jsou uvedeny víckrát – pak alespoň jednou ve stejném zorném poli
  • Čitelnost – obecná definice v čl. 2 odst. 1 písm. m) nařízení - zkrátka se to musí dát přečíst bez lupy

Jakmile uvedete informaci typu „Desítka“ či „Dvanáctka“ ať už textem nebo číslicí, ČZPI bude kontrolovat, zda to má opravdu požadovanou původní stupňovitost mladiny (EPM). Tedy “Desítka“ musí mít 10,00 – 10,99 % EPM a „Dvanáctka“ 12,00 – 12,99 % EPM.

Do budoucna se chystá změna vyhlášky tak aby označení a technologie odpovídaly zaběhlým terminologiím – piva deklarovaná odbornou literaturou jako tmavá/pšeničná, by měla být tmavá/pšeničná, Ale by mělo být pouze svrchně kvašené atd.

 

Dalším bodem bylo rozšíření působnosti orgánů Hygieny a ČZPI. To pro nás znamená, že od 1.1.2015 mohou orgány ČZPI v restauračních  minipivovarech kontrolovat i kuchyňská zařízení a naopak Hygiena může kontrolovat minipivovar.

Pro nás to znamená, konec skladování masa a zeleniny v ležáckých sklepích a chmele v kuchyňských lednicích. Zkrátka dodržovat hygienické a technologické předpisy v obou provozech.

ČZPI bude po nás chtít tři zásady :

  • Dodržovat požadavky legislativy na označování – obecné i na pivo
  • Dodržovat informace poskytnuté spotřebiteli na etiketě
  • Dodržovat technologické postupy

 

Tak ať se Vám to všem v roce 2015 daří.

 

Ještě dvě připomínky na konec :

Evidence výroby by měla umožnit dohledat u výrobní šarže hotového výrobku, kdy byl vyroben, uvařen a z čeho (přehled surovin, od koho a jaké měly složení). To platí pořád, ale ještě to nikdo u nás nekontroloval. Velké pivovary by nás na tom snadno mohly nachytat. Podívejte se, oni prodávají něco o čem ani nevědí kdy a z čeho to uvařili. Zkuste si v tom udělat systém a pořádek.

Od 13.12.2014 platí označování alergenů v jídelních lístcích, ale zatím se nikdo moc nezamýšlí nad tím, že pivo obsahuje také alergen (ječný slad – lepek) a tudíž to v restauraci musí být někde oznámeno, stejně jako alergeny v jídlech.  

 

Přílohy

Závěry z legislativního semináře VÚPS [docx, 26 kB]
Vystoupení RNDr. Matoulkové [ppt, 4342 kB]

ČSPS - ETICKÝ KODEX

Vážení,

 

dovolujeme si Vám přeposlat následující informaci:

 

"V Praze dne 19.9.2019

 

 

Vážená paní ředitelko,

vážený pane řediteli,

 

 

pivo je přirozenou součástí českého životního stylu a národní tradice. My, pivovarníci, máme zájem, aby naši konzumenti měli vždy k dispozici všechny důležité informace a aby bylo pivo ve veřejném prostoru prezentováno a propagováno přiměřeně, odpovědně a v plném souladu s platnou legislativou.

 

Přesto zaznamenáváme stále častější ataky ze strany různých autorit. Jako příklad uvádíme tato dvě nejčastější prohlášení:

 

Adam Vojtěch, ministr zdravotnictví ČR: „Pracujeme na regulaci reklamy na alkohol. Právě ta má zásadní vliv na toleranci společnosti k alkoholu a působí negativně, hlavně na děti. Zároveň jsme s ministerstvem financí prosadili jeho vyšší zdanění, což patří k nejefektivnějším nástrojům jak snížit spotřebu.“

 

 

Jarmila Vedralová, národní drogová koordinátorka, Úřad vlády: „Reklama na alkoholické nápoje je v České republice omezena v minimální míře a přispívá ke společenské normalizaci pití. U mladých lidí reklamy často vyvolávají pocity relaxace a zábavy, takže mají konzumaci alkoholu už od raného věku spojenou s pobavením bez zábran. Obsahem návrhu omezení reklamy, který připravujeme, je tak mimo jiné bližší specifikace podoby reklamy. Dále návrh zahrnuje omezení vysílacího času v souvislosti s televizním vysíláním. Teď nás ke zpracovanému návrhu čeká další věcná diskuse.“ 

 

 

Cílem našeho Etického kodexu, který vstoupil v platnost v roce 2005, je mít jasná pravidla pro komerční komunikaci piva, která se členské pivovary zavazují dodržovat při jejich komunikaci a propagaci piva bez ohledu na typ příslušné komunikační či reklamní aktivity a druh komunikačního média.

 

Členové Českého svazu pivovarů a sladoven na své 53. řádné valné hromadě, která se konala dne 12. června 2019, odsouhlasili rozšíření a další aktualizaci znění Etického kodexu pivovarů.

 

 

Zde vybíráme nejdůležitější změny v Etickém kodexu:

 

  • pravidlo „75/25“ – Členský pivovar smí realizovat komunikační či reklamní aktivity pouze v takových médiích a vysílacích časech, kde lze oprávněně předpokládat, že podíl osob, které sledují dané médium, splňujících zákonem stanovenou věkovou hranici pro konzumaci alkoholu je vyšší než 75 %.
  • všechny internetové stránky či jiné online či digitální komunikační kanály provozované členským pivovarem nebo s ním spojené, které slouží k realizaci komunikačních nebo reklamních aktivit, musí obsahovat mechanismy pro ověření věku osoby, která má zájem zajistit si na uvedenou stránku či kanál přístup a zajistit, aby vstup na danou stránku či kanál či jejich sdílení byly umožněny pouze návštěvníkům splňujícím stanovenou minimální věkovou hranici pro konzumaci alkoholických nápojů.
  • z obsahu komunikační nebo reklamní aktivity musí být jasně patrné, že se jedná o reklamu na alkoholický nápoj, který je určený pouze pro osoby starší 18 let.

 

 

ZDE zasíláme ke stažení celé znění kodexu. V případě jakýkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat. Přechodná doba pro úpravu vašich interních pravidel v souvislosti s tímto kodexem byla stanovena 1.1.2020.

 

Věříme, že tímto samoregulačním krokem se nám podaří zabránit nesmyslným novým regulacím. I nadále budeme pokračovat v našich preventivních projektech společenské zodpovědnosti Řídím, piju nealko pivo a Člověče, nezlob se!, kterými upozorňujeme na dostatečnou oporu ve stávající legislativě (zákaz prodeje a podávání alkoholu nezletilým a zákaz řízení pod vlivem alkoholu).

 

 

S pozdravem Dej Bůh štěstí,

 

Ing. Martina Ferencová

výkonná ředitelka"

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů přeji krásný den,

 

Tereza

Nabídka pronájmu bývalého Plzeňského dvora

Vážení,

 

dovolujeme si Vám přeposlat nabídku pronájmu prostor bývalého Plzeňského dvora na adrese Milady Horákové 59/534, Praha 7. Prostory se uvolní 31. 10. 2019.

 

ZDE naleznete základní informace o nebytovém prostoru a plány. 

 

Případní zájemci mohou kontaktovat pana Josefa Paclta na telefonním čísle 602201554.

 

Za celý Českomoravský svaz přeji krásný den,

 

Tereza

Pozvánka na seminář senzorického hodnocení piva se zkouškou a certifikátem

Vážení,

 

dovolujeme si Vás informovat, že Ústav analýzy potravin a výživy ve spolupráci s Ústavem biotechnologie si Vás dovolují pozvat na jednodenní seminář SENZORICKÉHO HODNOCENÍ PIVA SE ZKOUŠKOU A CERTIFIKÁTEM PRO ÚSPĚŠNÉ ABSOLVENTY. 

 

Termíny konání: 20. 9. 201911. 12. 201919. 2. 2020

 

Více informací získáte po kliknutí na jednotlivé termíny. 

 

Přihlášky posílejte na: Pavel.Dostalek@vscht.cz

 

Za celý Českomoravský svaz Vám přeji krásný den,

 

Tereza

 

--

Mgr. Tereza Melišová

PR Manager

774 996 628

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 314 kB]
pdfBez názvu [pdf, 314 kB]
pdfBez názvu [pdf, 314 kB]
pdfBez názvu [pdf, 314 kB]

E-code na veletrh BrauBeviale

Vážení pivovarníci,

 

zde si Vám dovolujeme zaslat e-code na veletrh BrauBeviale: BB19CMMA

 

Po registraci tohoto kódu na https://www.braubeviale.de/en/visitors/tickets/voucher získáte permanentku.

Na tento kód se můžete registrovat neomezeně.

 

Přejeme Vám krásný zbytek léta.

 

Za celý Českomoravský svaz,

 

Tereza

Prodej historického pivovaru v Boskovicích

Vážení pivovarníci,

 

dovolujeme si Vám přeposlat nabídku prodeje historického pivovaru v Boskovicích. 

 

Předmětem prodeje je velmi zajímavý objekt historického pivovaru ze 17. století nacházejícího se v Boskovicích. Objekt ideální velikosti je vhodný pro vybudování mini pivovaru, který naváže na historickou tradici.

Historický pivovar se prodává za místní cenu stavebních pozemků, tedy za 4.999.999,- Kč (+ provize RK).

 

Více informací, včetně kontaktu na prodejce, naleznete ZDE. V případě Vašeho zájmu se obracejte přímo na prodejce. 

 

Půdorys 1

 

Půdorys 2

 

Půdorys 3 

 

Půdorys 4

 

Fotografie pivovaru naleznete ZDE

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů přeji krásný den,

 

Tereza

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 238 kB]
pdfBez názvu [pdf, 339 kB]
pdfBez názvu [pdf, 326 kB]
pdfBez názvu [pdf, 318 kB]
pdfBez názvu [pdf, 301 kB]

Pozvánka na Kampus fest

Vážení pivovarníci,

 

dovolujeme si Vám přeposlat pozvánku na Kampus fest.

 

"Dobrý den,

 

rádi bychom Vás pozvali na Kampus fest, zahájení semestru škol v Dejvicích, který provází festival minipivovarů a bohatý nejen hudební program.

 

Akce se bude konat v úterý 24. 9. 2019 v blízkosti Vítězného náměstí v Praze 6 - Dejvicích (ulice Technická) a organizuje ji Vysoká škola chemicko-technologická v Praze ve spolupráci s Českomoravským svazem minipivovarů v rámci svatováclavských Dnů českého piva. 

 

Většina návštěvníků budou opět studenti vysokých škol, přičemž v loňském bylo na akci okolo 1500 návštěvníků. Vstupné je zdarma. V rámci festivalu minipivovarů bude své pivo nabízet 15 – 20 pivovarů. Jako doprovodný program přichystáme popularizační přednášky o pivu pro zájemce, exkurze ve školním pivovaru, řízené degustace piva pro zájemce mezi návštěvníky, návštěvnickou degustační soutěž nabízených piv s následným vyhodnocením a další aktivity.

 

V případě vašeho zájmu o účast prosíme o potvrzení. Účast je letos zpoplatněna organizačním poplatkem 3000 Kč za standardní stánek 3 x 3 m. Zájem je poměrně velký a kdo se dříve ozve, bude mít výhodnější pozici stánku v areálu Kampus festu.

 

Jako ilustraci průběhu akce přikládám odkaz na video z loňského prvního ročníku Kampus festu: https://www.youtube.com/watch?v=xgtWlmyZK-8

 

V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat:

Ing. Tomáš Kinčl

Ústav biotechnologie

VŠCHT Praha

+420 220 445 051

+420 732 108 721

Tomas.kincl@vscht.cz

 

Děkuji a budu se těšit na odpověď.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

Ing. Tomáš Kinčl"

 

Za celý Českomoravský svaz minipivovarů zdraví

 

Tereza

 

 

 

East European Awards hledá české pivovary

Vážení pivovarníci, 

 

dovolujeme si Vám přeposlat nabídku, kterou nám poskytl pan Ondřej Soukup z Hospodářských novin - kontakt na něj níže. V případě Vašich dotazů se obracejte na něj. 

 

"Organizátoři patrně nejprestižnější pivní degustační soutěže na Ukrajině East European Awards hledají české pivovary, které by se chtěly zúčastnit jejího třetího ročníku. Soutěž je velmi silně inspirovaná českou Pivní pečetí. Ostatně její spoluzakladatelé jezdí dlouhá léta do jižních Čech jako porotci.

 

Letošní ročník se koná 8. - 9. října v západoukrajinském městě Rivne. Soutěží se v šestnácti kategoriích, v každé z nich se uděluje bronzová, stříbrná a zlatá medaile. Vítězové všech kategorií následně soutěží o Grand Prix festivalu o nejlepší pivo soutěže. Vloni se zúčastnilo 54 pivovarů, které přihlásily celkem 265 vzorků.

 

Každý pivovar má také právo jmenovat jednoho porotce, loni tak soudcovalo celkem 72 lidí, včetně několika českých sládků, působících na Ukrajině. Na regulérnost soutěže dohlíží nezávislá právní firma.

 

Přihlásit se je potřeba do 2. října 2019 pomocí tohoto formuláře http://en.uabeerawards.com/submit-beer/, po obdržení potvrzení zaplatit účastnický poplatek 600 hřiven za každý vzorek (momentálně je to 513 korun) a do 24 hodin před začátkem soutěže dopravit do místa konání šest litrů každého vzorku ve skle, plastu či plechovkách. Je předjednáno s Českým centrem v Kyjevě, že aby bylo zabráněno problémům či zdržením na hranicích, že by vzorky mohly být dopraveny jejich prostřednictvím.

 

Pokud byste měli zájem o tento druh přepravy, kontaktujte Ondřeje Soukupa (soukup.o@gmail.com).

 

Současně v Rivném probíhá Forum pivovarů a restaurátorů, takže přijíždí většina sládků ze zúčastněných pivovarů. Pokud se chcete seznímit s pivní scénou na Ukrajině, je to velmi vhodná příležitost.

 

Seznam kategorií pro rok 2019:

 

Pale Lager světlé pivo spodního kvašení. Stupňovitost – 10-12,99%. Hořkost – 10-35 IBU.

Pale Lager Special – světlé pivo spodního kvašení. Stupňovitost – od 13%. Hořkost – 10-35 IBU.

Dark Lager – tmavé pivo spodního kvašení. Stupňovitost – 10-13%. Hořkost – 10-35 IBU.

IPA – světlý ale svrchního kvašení. Stupňovitost  – od 12 до 17%. Hořkost – od 40 do 70 IBU.

Double IPA – světlý ale svrchního kvašení. Stupňovitost – od 15,5% do 20%. Hořkost – od 60 do 120 IBU

Pale ale – světlý ale svrchního kvašení. Stupňovitost – 12-15%. Anglický nebo americký styl jsou přípustné. Hořkost – 25-60 IBU.

Porter/Stout – Tmavé pivo svrchního kvašení s využitím speciálních sladů. Stupňovitost  – od 12% do 14,99%. Hořkost – od 20 IBU. Laktóza a a další přísady jsou přípustné.

Porter/Stout Special – Tmavé pivo svrchního kvašení s využitím speciálních sladů. Stupňovitost – od 15%. Hořkost – od 20 IBU. Laktóza a a další přísady jsou přípustné.

Witbier/Weizenbier– přeničné pivo, pro weizen je potřeba alespoň 30% pšeničného sladu, pro witbier neslazená pšenice a přísady jako různé koření nebo pomerančová kůra. Stupňovitost  – od 12 do 17%.

Flavor Beer (Herbal/Ginger/Root/Gruit) – pivo svrchního nebo spodního kvašení s využitím přírodních aromatizátorů jako bylin, koření, siropů nebo gruitu. Stupňovitost – 10 – 16. Barva - od 2 do 60 EBC.

Belgian Style Ale – světlé nebo tmavé pivo spodního kvašení belgického typu. Barva - od 2 do 60 EBC. Povinné použití belgických typů kvasnic. Hořkost není omezena. Suché chmelení je přípustné. Stupňovitost - od 12 do 14%.

Belgian Strong Ale – světlé nebo tmavé pivo spodního kvašení belgického typu. Barva - od 2 do 60 EBC. Povinné použití belgických typů kvasnic. Hořkost není omezena. Suché chmelení je přípustné. Stupňovitost - od 14%

Red/Amber/Semi dark – polotmavé pivo svrchního nebo spodního kvašení. Barva - od 20 do 40 EBC. Hořkost - od 10 IBU.

Sour/Wild – pivo, vyrobené s využitím speciálních mikroorganismů nebo způsobem kettle souring (sour mash), přípustné jsou verze s přidáním ovoce, sirupů, bylin.

Cider fermentovaný nápoj z jablek nebo hrušek. Jsou přípustné jako přísady ovoce nebo sirupy.

Special Beer – všechno pivo, které se nevešlo do předchozích kategorií. Světlé nebo tmavé ležáky nebo aly, jakékoli experimentální druhy bez omezení stupňovitosti, barvy nebo hořkosti."

 

 

Přejeme krásné léto,

 

za celý Českomoravský svaz minipivovarů,

 

Tereza

 

 

Pozvánka na Žateckou Dočesnou

Vážení pivovarníci,

 

dovolujeme si Vám zaslat informace o každoroční soutěžní degustaci, která se bude konat v aule Chmelařského institutu s.r.o. v Žatcí za učasti laické i odborné veřejnosti při příležitosti Žatecké Dočesné.

 

Degustace bude probíhat ve dvou dnech a tyká se pouze filtrovaných piv. V letošním roce se degustace koná v termínech: čtvrek 5. září 2019 od 13.00 hodin a pátek 6. září 2019 od 13:00 hodin. 

 

Více informací se dozvíte ZDE.

 

Přihlášku na akci naleznete ZDE.

 

V případě Vašich dotazů se obracejte na kontakty uvedené v první příloze.

 

Za celý Českomoravský svaz přeji krásný den,

 

Tereza

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 2599 kB]
pdfBez názvu [pdf, 613 kB]

FOR GASTRO & HOTEL – největší veletrh gastronomie v ČR

Českomoravský svaz minipivovarů ve spolupráci s ABF a.s., pořadatelem veletrhu gastronomie FOR GASTRO & HOTEL, připravil svým členům exkluzivní podmínky pro prezentaci a prodej na veletrhu v Praze ve dnech 11. – 13. 10. 2019 (pátek a neděle). Loňská účast návštěvníků veletrhu v těchto dnech byla: 24 459 návštěvníků.

 

STÁNEK 1 - CENA za 6m2 stánek: 7 000 Kč + DPH

 

STÁNEK 2 - CENA za 4m2 stánek: 6 000 Kč + DPH

 / Cena zahrnuje kompletní stavbu stánku, elektrickou přípojku 1kW,  třídenní účast v rámci veletrhu FOR GASTRO & HOTEL 2019, pojištění odpovědnosti za škodu, registraci /.

Akce se uskuteční při min. počtu 25 účastníků.

 

Závěrečná zpráva z veletrhu roku 2018 ke stažení zde.
Prezentace veletrhu 2019 ke stažení zde.
Více o veletrhu FOR GASTRO & HOTEL 2019 zde.

Pokud máte zájem se akce účastnit, kontaktujte paní Milenu Fernandez:

manažerka veletrhu

FOR GASTRO & HOTEL 2019

M: +420 739 003 135

fernandez@abf.cz


Odpověď prosíme zaslat nejpozději do 20. 6. 2019.

 


Českomoravský svaz minipivovarů o.s.

www.minipivo.cz

Přílohy
jpgBez názvu [jpg, 194 kB]
jpgBez názvu [jpg, 187 kB]

Nabídka od CORRO BOHEMIA, s.r.o.

Vážená paní, Vážený pane,

technologie výroby piva klade vysoké nároky na hygienu provozu. Zejména vysoké a nízké provozní teploty a vysoká vzdušná vlhkost vytváří ideální podmínky pro tvorbu plísní.

Dovolujeme si vám nabídnout ověřený produkt BIODEX HB – protiplísňový, pružný ochranný nátěr s dlouhodobým účinkem až do 10 let.

Máme více jak 25 let zkušeností s prodejem a aplikací protiplísňových a antibakteriálních nátěrů. Mezi naše klienty patří řada pivovarů, např.: Budějovický Budvar, Staropramen, Starobrno, Březňák, Smíchov, Ostravar, Chodovar, Pivovar Frýdlant, Akciový Pivovar Dalešice, Pivovar Klášter, Pivovar Kocour, Pivovar Klášter, Andělský Pivovar, Pivovar Řevnice…

 

Více informací se dozvíte ZDE


V případě zájmu, nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.

 

S pozdravem,

Igor Balog Jednatel

Mobil: +420 721 137 579 E-mail: balog@corro.cz

Přílohy
pdfBez názvu [pdf, 346 kB]